JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Isnin, 31 Mei 2010

JaNgaN sediH ye!!!hu2


Bagi yang mengalami kesusahan hidup.... TAHNIAH !!!

Tuhan sayang kamu tapi kamu masih belum mengerti
apa itu dugaan yang dianggap penderitaan.
Allah sentiasa mengawasi kamu dalam suka dan duka.
Yang kuat diduga tu bermakna
Yang Maha Esa selalu datang dalam hidup kamu.
Selalu intai kamu..haaaa kamu sedang menagis yer.
Sebenarnya Allah suke kat kamu.

Cuba bayangkan. Bila kamu layan adik kamu atau sepupu kamu
atau anak sedara kamu yang masih baby under 6thn tu...
macam mana kamu layan dia?
mmmm....kalau tak menangis..tak puas kan kita kacau dia!
Tapi pegi mana-mana pun kita masih ingat dia.
Mesti ada benda/hadiah nak kasi kat dia.
Mesti yang dapat mengembirakan hatinya kan.
Sebab dia tu selalu dihati kita....mcm tu lah TUHAN layan kamu.

Jangan sedih yea dugaan Allah...pasti DIA akan 'belikan' kamu sesuatu
yang membahagiakan kamu : )


Tiada ulasan: