JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Ahad, 30 Oktober 2011

~*.*~LoVeLy DaY~*.*~





"..Senyumku untukmu teman..ku hadiahkah senyuman ini untuk kamu ingati akan diri ini agar kau akan ingati selamanya yang senyuman ikhlas ini dari hatiku yang suci.."


Hari yang indah bersama my bff......waaaaa...mereka semua dah semakin cantik....hehehe. Especially cik Ninie...makin comel q tengok. Bila dah jumpa...tak hirau dah orang sekeliling....hanya KAMI je yang ada kt dunia ni....mwahahahahah...:P



Perjumpaan di Kluang Mall....haaaa...Ainee, Aina, Nabihah, Nana...ahaaaa.....2A2N...:))



Borak punya borak...it's time to take a breath la...so KAMI pun stop by CHARMS...mkn2...yummy2..hehehe...masing2 dh lapar...Cik Ninie la paling excited...hahaha....kaki makan...:P


Sambil-sambil tunggu order sampai....sambung la balik borak2...n sambil tu....makan KEK BATIK handmade by Nabihah....alahaiiiii...sedapnye dear...thank u!!




Orait....dalam masa kteorang makan2 sambil bergosip & mencari inspirasi.......aina buka story pasal bisnes la plak....WOW!! KAMI sangat la TERUJA!! OMG!! OMG!! paling banyak soalan from Cik Ninie la....hahaha...udah macam reporter gayanya...hu2.



Banyak info n gosip2 yang dikongsi bersama....hahahaha....gila gosip mereka nih...:P

Then...lepas makan2...jalan2 lagi...terstop la plak kt 1 kiosk...travel agency...errmmmm...nampak cam menarik...waaaa...ape lagi...chance nk kenakan jurujual la ni...hahaha...tanya punya tanya...banyak betuik soalan KAMI!! n as usual....ninie la paling banyak soalan...begitu & begini...!hahahaha....melayan je la apek tu...hu2...


Ermmm....lepas dah penat jalan2....masa untuk berposing la plak....hahahaha....kt rmh Dato' Tan pun boleh jadi sasaran KAMI berposing....hu2....


!A GREAT LIFE WILL BE MEANINGFULL WITH A GREAT FRIENDS!


Tiada ulasan: