JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Sabtu, 31 Disember 2011

Kala Sunyi Bulan Mengambang

Hai & assalamualaikum....

-

-

it's 4 o'clock right now!

waaaaaa....mata sy masih belum mengantuk *_*

-

-

TAK tau la kenapa tak mengantuk lagi

maybe tadi dok gelak sakan dengan housemate sambil me'release' kan tenseion

selepas membaca terlalu banyak benda kot! MAYBE (^_____^)

-

-

-

Bila duduk-duduk kat katil ni....mulalah aktiviti usual akan jadi.....

haaaaa...nak tau APA??

-

-
GUESS???
-

-

I MISS SOMEONE!

Jauhnya dia sekarang

-

-

"Walau raga kita terpisah JAUH...namun hati kita selalu dekat...bila kau pejam kan matamu...dan rasakan a..aku..."

-

-

Dia suka tanya saya lagu yang dah lama kot berkumandang kat radio

CUMA kat telinga dia lagu tu lagu baru la (^____^)

apa daaaaa...ketinggalan betul dia ni.....:P

-

-

-

Ok

Dah tinggal 5 paper lagi untuk habiskan final sem 2 ni..

alahai.....rasanya macam baru semalam daftar masuk UNIVERSITI

hahahahaha (*______*)

-

-

-

Ok la

Malas nak bebel panjang-panjang

Nak layan MAHARAJA LAWAK MEGA

al-maklumlah tadi tak dapat tengok

mana la ada TV kat hostel ni

kesian sy...huwwwaaaaaaaa.....:(


SEKIAN (^________________^)


Tiada ulasan: