JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Jumaat, 13 April 2012

STRESSS!!zassssss~~


ahaaaaiiii....stresss melanda???hahahaha :D
oK! malam semalam, tika semua orang dah tido.....

tinggal nana sorang je yang belum tido =))

Nana menghabiskan masa la dengan menonton TV....bagaikan menonton wayang ye anak-anak!

hahaha

:P

oK! Nana tengok cerita DILEMA WANITA kat tV astro OASIS.,

Hmmmmm.....quite GOOD topik tu.,

Tentang seorang wanita yang diterima bekerja di sebuah syarikat...

TETAPI kehadirannya tidak disenangi STAFF wanita di tempat kerja tu.....

dia hanya berkawan dengan staff lelaki je.,

Staff wanita yang lain sangat-sangat la cemburukan dia.....

Bila balik rumah pulak kakak dia selalu marah-marah dia.....KESIAN kan??huhu

Ada la 1 hari tu...dia kena pergi buat pembentangan kertas kerja di syarikat lain & rakan sekerjanya menghantar dia pulang ke pejabat semula selepas selesai semuanya....

Bila sampai di depan pejabat, TUNANG pulak dah tunggu....and apa lagi...bila nampak je....

Terus la naik angin si tunang tu....bukannya nak tanya dulu....main tibai je.,

AND lastly, putus tunang jugak!!

Hmmmm....tapi akhirnya that gL bahagia jugak....coz rakan sekerjanya yang di anggap kawan baik tu la yang melamar nya jadi isteri dia....

Wahhhhh!! Bahagianya dunia!

So, MORAL OF THE STORY........

Jangan la sedih-sedih bila kita kehilangan sesuatu...


‎"Kalau kita SAYANGKAN seseorang itu,LEPASKAN dia pergi, jangan kita halang dia...Andai



sudah TERSURAT dia milik kita, suatu msa nanti dia pasti KEMBALI kepada kita walau



SEHEBAT manapun pengganti yang dia JUMPA dan andai kita SAYANGKAN sesuatu benda itu,



JANGANLAH kita genggam ia terlampau KUAT, bimbang ianya PECAH didalam genggaman kita SENDIRI...:')


comel kan baby kat atas ni....kecik-kecik dah pandai stress ye!!

hahaha.....HARUSLAH! bila mama dia tak layan dia

:D
orait, till then.....JUMPA LAGI nanti

:))


Tiada ulasan: