JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Khamis, 5 April 2012

KETERINGINAN~~


errrrr....ni la lunch nana t'hari tadi
hanya RM2.20, dalam sejarah makan paling murah ni!!haha

errrr....yang ni pulak! sedapnya kan???tunggu la balik JOHOR nanti ye.,huhu


Hai uoallllssss =)
-
Assalamualaikum
-
JAWAB!!
-
Hmmm....dah lama rasanya tak balik JOHOR!
-
Almost 1 MONTH! Ok! PECAH REKOD ye!!
-
hahahaha....tak pernah nana tak balik sampai hampir dekat 1 bulan :D
-
Lama tak....lama tak???hahahaha...(^___^)
-
Adoooiiii...tiba-tiba nana lapar la pulak (*_____*)
-
SEDIHHH!!! Teringin nak makan ni budak yang goreng-goreng kat atas tu.... :'(
-
TAPI nak buat macam mana, kat sini mahal la.,
-
Tunggu balik JOHOR......ketuk ummi & walid la ye nampaknya =))
-
oooowhhhh yea....lupa pulak.,
-
Tadi LUNCH, nana makan kat WISMA SULTAN HAJI AHMAD SHAH :))
-
SANGAT la terkezut....hmmmm....cuma RM2.20 je nana makan!!hahahaha....
-
Selalunya makan kat wisma la yang mahal! Tak tau la pulak hari ni harga turun menjunam :D
-
Orait, till then......JUMPA lagi lepas ni.,
-
(^________________________^)
i'll SMILE like this starting from now on :D




Tiada ulasan: