JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Selasa, 1 Mei 2012

BIG DAYS jiran!

Last SATURDAY!!

Nana pergi majlis kahwin kak Iffa and Kak Eja!!

JIRAN nana yang merangkap kakak pada kawan nana 

=)

Sangat la nampak EKSKLUSIF majlis 2 beradik ni.,

huhu :D

JOM LAYAN GAMBAR ----->>
There you go.....kak Iffa after akad NIKAH.....baju di tempah khas dari jauh ye.,

SWEET sangat!!

Tapi malangnya, nana tak dapat DATANG masa kakk iffa & kak eja nikah.,

ada HAL tak dapat nak elak!

Haaaaa....ni pengantin lama dengan pengantin baru!

hahahaha 

amboi!! kak yante....nak jugak tu posing ye...HARUSLAH kan...

hehehe

Ni masa malam kak Eja punye turn pulak NIKAH!

So sweet 3 beradik ni.....huhu

Alhamdulillah! Selamat semuanya :)

Pengantin baru di apit bakal pengantin ye yang berbaju HIJAU itu..........

hehehehe

ehem2.....sangat GRAND rasanya!


haaaaaa....yang ni m BFF------>>NINIE


Bakal-bakal pengantin la ni.,

hehehehe...insyaAllah ikut perancangan kalau TAK ada apa-apa halangan, HUJUNG tahun ni katanya!!

ninie, amik la TARIKH yang aku bagi tu ea....hehehehehe....CANTIK tarikh tu.,

aiiyyyooo....ni family sebelah en.Tunang ninie rasanya.......hehehe...

:))

Haaaaa.....2 dah jadi MILIK orang.....1 bakal jadi MILIK orang....tinggal jejaka IDAMAN la sorang lagi.,

hehehehehe

CANTIKKAN.....sama padan! bagai pinang dibelah-belah.,

CONGRATS sis NurDzarifah & Kapt. Mohd Afiq juga sis NurFaeezah & Dr. Ehsan

Moga bahagia and kekal hingga ke akhir hayat!!

cepat-cepat dapat baby ye.,

insyaAllah....aminnnn....

=))

Tiada ulasan: