JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Selasa, 1 Mei 2012

PENGAJARAN

Assalamualaikum

First of all.....nana dah speechless TAK tau nak kata apa....

tapi nana rasa, nana mampu luahkan dalam blog ni je.,

Sepanjang nana tak ada kat kampus....for 5 days...

macam-macam jadi rupanya!

Nana sedih semua ni terjadi!

Yes!! nana tau memang takkan ada jalan penyelesaian SEBAB

masing-masing nak menang! nak kata dia je yang betul!

nak dengar semua cerita-cerita dia je!

orait! tak apa la kalau macam tu!

Nana still can ACCEPT that.....

dear HOUSEMATE......

Nana sayang korang.....

selamanya korang SISTERS for me....

when I need

when I'm sad

when I'm down

when I cried

when I laughed

and ALWAYS be the radio for ALL my problems...........

thanks so much!!

HOPE that bila nana balik MUADZAM esok....

NO MORE stories about HER!!

PLEASE....i beg on U'oalllssss....tolong JANGAN cerita kat Nana apa pun yang jadi hari ni!!

=))

Tiada ulasan: