JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Ahad, 29 Julai 2012

LESSON!

I learnt a NEW lesson today!

my 2nd sister, jatuh tadi....

naik basikal pulak tu.....haisssshhhh.....

bukannya pandai bawak basikal tu....

dari kecik memang tak naik basikal....tiba-tiba boleh pulak dia bawak basikal dalam UPM tadi....

then tak boleh nak kawal nak turun bukit.....haaaaaaa...amikkkkk...

jatuh gedebukkkkkk.....

dahi jahit 5 jarum...lutut luka....tangan...jari lagi....

hmmm...angah-angah....

tu pun tak bagi Nana bagi tau Ummi lagi....

kalau apa-apa jadi kan Nana jugak yang rasa bersalah nanti tak bagi tau umi...

Lagi la ummi marah nanti....

tak pasal-pasal ummi & walid & adik berdesupppppp pergi kL tengok dia....

parah sangat la sampai nak jalan pun kena papah....

La ni....dah sampai rumah kena duduk atas kerusi roda pulak.....

hmmm...kan susah kan diri sendiri macam tu...

nak pergi kelas tak boleh...ada exam lagi...

Next time! dengar la cakap parents...

kalau diorang kata jangan buat...jangan la....patut la ummi kata tadi dia tak sedap hati...

tupppp2 dapat call dari Nana yang angah jatuh....dah kena jahit sana sini....

ni nak raya-raya ni...dah berjahit pulak dahi tu.....

(*____________*)

Tiada ulasan: