JellyPages.com

Love You To The Moon & Back

..We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone..

Selasa, 5 November 2013

SATISFIED

Assalamualaikum...
Lamanya tak updates blog ni. Hati meronta, tapi apakan daya..masa membataskan segalanya!
Rindu sangat nak menari, mencoret, menceret...ehhhh...tak salah...mengembangka idea yang sebenarnya..:D
Di sebabkan terlalu banyak yang rasanya macam nak cerita semua TAPI macam tak boleh je...macam susah je...macam tak sempat je! Poyo kan...nak jugak ayat 'MACAM' tu...hahaha!

Sebenarnya, Nana sibuk dengan final year thesis. Dan ALHAMDULILLAH! Dah selesai dah pun...dan hasilnya boleh la dilihat, dibelek, diteliti, ditenung, direnung, juga dibawa tidur....errrkkk??mengapa kena bawa tidur?? SEBAB thesis ni la saya tak tidur seharian, berhari-harian, berminggu-mingguan! Tapi hasilnya sangat la memuaskan hati juga jantung ini ye!


Haaaaaa....ni la hasilnya...my own research...my own write up...my OWN!
Banyak sebenarnya lagi cerita-cerita menarik hati, jantung juga jiwa ini. One by one akan di hikayatkan ye lepas ni. Nenek kebayan akan menjadi penglipur lara lepas ni, sebab dah freeeeeee memanjang rasanya lepas ni. 
Moga Allah permudahkan segala ujian juga cabaran-cabaran yang diberi selepas ini. InsyaAllah...:)