Ahad, 26 November 2017

Kenangan...

Assalamualaikum 😊

Selamat Pagi. Salam subuh readers & followers.
Harap sihat pagi ni.

Malam tadi memang tak dapat nak tidur lena. Saya tak tau kenapa. Macam ada sesuatu yg menggangu fikiran tapi saya tak tau apa dia. Ke kiri salah..ke kanan salah. Puas berfikir kenapa. Mungkin terlalu penat buat saya susah juga untuk lelapkan mata. Tapi selalunya tak macam ni. Kalau terlalu penat sure I sleep well.

Kenangan. Yes! Too much. Setiap sudut negeri ni (Johor) ada kenangan saya & dia. Saya sendiri kadang-kadang tewas dengan kenangan. Sampai satu tahap saya rasa macam nak pergi jauh dari sini. Dari semua orang yang saya kenal. Biar saya kenal insan-insan baru. Muka-muka baru..yang boleh buat saya gembira, ceria macam dulu.

Hey you! You know how hards I am to stand back after all the hardtimes? You dont feel that!

Terima kasih untuk semua kenangan tu. Awak percaya kifarah Allah? Saya harap awak dapat rasa apa yang saya rasa sekarang ni suatu hari nanti. Adios kenangan...

Jom naik cameron... 😊



Tiada ulasan:

Follow Us @soratemplates